інтерактивні технології кооперативного навчання

Технології кооперативного навчання. Робота в парах- учні працюють в парах, виконуючи завдання.Парна робота вимагає обміну думками і дозволяє швидко виконати вправи, які в звичайних умовах є часомісткими або неможливими (обговорити подію, твір, взагалі інформацію, вивести підсумок уроку, події тощо). Після цього один з партнерів доповідає перед класом про результати. Ротаційні (змінні) трійки. Діяльність учнів у цьому разі подібна до роботи в парах. Цей варіант кооперативного навчання сприяє активному, ґрунтовному аналізу й обговоренню нового матеріалу з метою осмислення, засвоєння, закріплення.


Не є секретом, що вивчення теоретичного матеріалу не завжди цікаве для учнів. Але хіба можна розв’язати задачу, навіть зрозуміти зміст будь-якого завдання, не знаючи чітко означень, понять та їх властивостей? Як навчити учнів швидко, безпомилково, не замислюючись, «в’язати вузлики» теоретичних питань? Мабуть, таке питання хвилює багатьох вчителів. Пропоную використання технології «Карусель» у наступному практичному застосуванні.. Інші методичні матеріали на урок Математика скачати.


До технологій кооперативного навчання належать такі інтерактивні технології, як: робота в парах, ротаційні (змінні) трійки . Цей варіант кооперативного навчання сприяє активному, ґрунтовному аналізу та обговоренню нового матеріалу з метою його осмислення, засвоєння і закріплення. Організація роботи. 1. Розробіть запитання на допомогу учням з метою обговорення нового матеріалу.


Використання інтерактивних технологій на уроках читання розкриває перспективи для фахового росту, для самовдосконалення, для навчання разом з учнями. Інтерактивні технології кооперативного навчання. Розглянемо сучасні інтерактивні навчальні технології в тих моделях, які доцільно застосовувати у викладанні української мови. Робота в парах. Ця технологія особливо ефективна на початкових етапах навчання учнів роботі у малих групах. Її можна використовувати для досягнення будь-якої дидактичної мети. За умов парної роботи всі діти в класі отримують рідкісну за традиційним навчанням можливість говор.


Інтерактивні технології кооперативного (групового) навчання на уроках в початковій школі. Завантажити презентацію. Презентація по слайдам: Слайд 1. ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ КООПЕРАТИВНОГО (ГРУПОВОГО) НАВЧАННЯ НА УРОКАХ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ Творча робота вчителя 3 класу Соколової Н.І. Слайд 2. ІНТЕРАКТИВНЕ НАВЧАННЯ – зорієнтована на динамічні зміни в навколишньому світі навчальна та освітня діяльність, яка ґрунтується на розвитку різноманітних форм мислення, творчих здібностей, високих соціально-адаптивних можливостей особистості. Слайд 3. ПРАВИЛА РОБОТИ ДЛЯ ВЧИТЕЛЯ 1.Намагайтеся ніколи не застосо.


Інтерактивні технології кооперативного навчання робота в парах; Ця технологія особливо ефективна на початкових етапах навчання учнів роботі у малих групах. Її можна використовувати для досягнення будь-якої дидактичної мети. За умов парної роботи всі учні отримують рідкісну за традиційним навчанням можливість говорити, висловлюватись.


Технологія інтерактивного навчання - така організація навчального процесу, за якої неможлива неучасть у процесі пізнання: - кожен учень має конкретне завдання, за виконання якого він повинен публічно прозвітувати; - від діяльності кожного учня залежить якість виконання поставленого перед групою завдання. До технологій кооперативного навчання належать такі інтерактивні технології, як: робота в парах, ротаційні (змінні) трійки, два-чотири -всі разом, карусель, робота в малих групах, акваріум. Їх можна ефективно використовувати як на уроках засвоєння, так і на уроках застосування знань, умінь і навичок.


Технології кооперативного навчання. Кооперативне навчання – це форма організації навчання в малих групах учнів, об’єднаних спільною навчальною метою. Щоб учні в малій групі працювали в режимі співробітництва, необхідні: - позитивна взаємозалежність – зусилля кожного члена групи потрібні для успіху всієї групи, тільки завдяки зусиллю кожного може бути виконане спільне завдання


Інтерактивні методи навчання набувають все більшого поширення в освіті. Однією з форм упро-вадження їх у шкільну практику є кооперативне навчання. Завдяки постійній взаємодії одне з од-ним учні набувають значний досвід співпраці, вчаться толерантно сприймати думку опонента й відстоювати власну позицію, оцінювати результати своєї діяльності та інших членів групи. Кооперативне навчання — це технологія нав­ чання в невеликих групах, що передбачає створення можливості для обговорення проблеми, доведення, аргументування власного погляду. Основні ознаки кооперативної групової роботи: yy учні об’єднуються в малі групи і діють за поперед­ ньо розробленою вчителем інструкцією


Суть інтерактивного навчання полягає в тому, що навчальний процес організований таким чином, що практично всі учні виявляються залученими у процес пізнання, вони знають і думають. Спільна діяльність учнів у процесі пізнання, освоєння навчального матеріалу означає, що кожний уносить свій особливий індивідуальний внесок в обмін знаннями, ідеями, способами діяльності. Інтерактивні технології - шлях до формування творчої особистості. Технології інтерактивного навчання. § Інтерактивні. технології. кооперативного. навчання. § Технології колективно-групового навчання. § Технології ситуативного моделювання. § Технології опрацювання дискусійних питань.


Технології кооперативного навчання. 1. Карусель. Це варіант кооперативного навчання, при якому одночасно залучаються в роботу всі учасники навчального процесу. При цьому відбувається активне спілкування та обговорення проблеми між усіма учнями класу. Цю технологію варто застосовувати для: - Збирання інформації з будь-якої теми; - Інтенсивної перевірки обсягу та глибини знань


Отже, схарактеризуємо основні інтерактивні технології корпоративного навчання в навчально-виховному процесі. Скажи й переключайся – кооперована структура, в якій партнери послідовно дають відповіді на запитання або обговорюють тему дискусії за сигналом (інтервали зміни ролей часом непередбачені). Ротаційні (змінювані) трійки. Діяльність студентів є подібною до роботи в парах. Цей варіант кооперативного навчання сприяє активному, ґрунтовному аналізу та обговорюванню нового матеріалу з метою його осмислення, закріплення та засвоєння, але втрьох. Згодом учасники трійок змінюються, що також дозволяє їм більше спілкуватися. Два-чотири – всі разом (динамічна пара).


Кооперативне вчення, також кооперативне навчання (нім. Kooperatives Lernen) — метод навчання учнів, що оснований на співробітництві учнів у групах. При такому підході учні досягають успіхів у навчанні, лише за умови ефективної взаємодії між собою. При використанні методів кооперативного навчання учні зіштовхуються з необхідністю вербалізації своїх думок і аргументації своїх висловлювань. Вони вчаться дивитися на поставлену проблему з іншої точки зору та працювати з думками, які часто розходяться зі.


21. ІНТЕРАКТИВНІТЕХНОЛОГІЇ КООПЕРАТИВНОГО НАВЧАННЯ  Парна і групова робота організовується як на уроках засвоєння, так і на уроках застосування знань, умінь та навичок. Це може відбуватися одразу ж після викладу вчителем нового матеріалу, на початку нового уроку замість опитування, на спеціальному уроці, присвяченому застосуванню знань, умінь та навичок, а бути частиною повторювально- узагальнюючого уроку. 30. ТЕХНОЛОГІЇ КОЛЕКТИВНО- ГРУПОВОГО НАВЧАННЯ До цієї групи входять інтерактивні технології, що передбачають одночасну спільну (фронтальну) роботу всього класу.


5. Кооперативне навчання. 6. Фронтальні технології інтерактивного навчання. 7. Технології навчання у грі. 8. Технології навчання у дискусії. Усім цим умовам відповідають інтерактивні технології, які відносять до інноваційних. Перш ніж перейти до ґрунтовного розгляду інтерактивних навчальних технологій та інтерактивних занять спробуємо з'ясувати суть інтерактивного навчання та зіставити його з традиційним навчанням. * Розглянемо пасивну, активну та інтерактивну (за О.Пометун, Л.Пироженко) моделі навчання і порівняємо їх. Пасивна модель навчання. За цією моделлю учень виступає у ролі пасивного слухача. Він сприймає матеріал, який йому подає вчитель: відеофільм, текст із підручника тощо.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

контрольний диктант 7 клас службові частини мови

біологія і екологія 10 клас соболь відповіді

контрольна робота 9 клас фізика механічні та електромагнітні хвилі