конспект уроку біологія 6 клас мохи
сформувати знання учнів про особливості будови та життєдіяльності мохів; визначити значення мохів в екосистемі та житті людини; ознайомити учнів з різноманітністю вищих спорових рослин мохоподібних; розвивати увагу, пам'ять, логічне мислення, вміння визначати мохи в природі, аналізувати та порівнювати біологічні об’єкти; виховувати поважне ставлення до природи та бережне ставлення до свого здоров’я.. Конспект на урок Біологія скачати.
Технологическая карта урока. Тема урока: Отдел Моховидные. Общая характеристика и значение. Класс: 6. Дата: 12.03.2019 год. Тип урока: урок открытия новых знаний. этап включения в систему знаний и повторения; Дать качественную оценку работы класса и отдельных учащихся. Учащиеся заполняют таблицу. Те кто справились с предыдущими заданиями,делают следующее задание , остальные заканчивают задания базового уровня.
Конспект уроку. Предмет: Біологія. Навчальний рівень: 6 клас. Забуранна Людмила Григорівна, вчитель біології вищої категорії. Крижопільської СЗШ І-ІІІ ст. №2. Обладнання:презентація «Мохи»,гербарні зразки зозулиного льону, сфагнум, політриха, лупа, колекція «Торф», зображення мохів в природньому середовищі. План – схема уроку. № п/п. Зміна видів діяльності.
План-конспект уроку, мета якого – сформувати знання про особливості будови та життєдіяльності мохів; визначити значення мохів в екосистемі й житті людини; ознайомити з різноманітністю вищих спорових рослин мохоподібних; розвивати увагу, пам'ять, логічне мислення, уміння визначати мохи в природі, аналізувати та порівнювати біологічні об’єкти; виховувати поважне ставлення до природи та бережне ставлення до свого здоров’я.
Урок з теми Характеристика мохів. Теоретичні матеріали та завдання Біологія, 6 клас. МiйКлас — онлайн школа нового покоління. Мохи розмножуються спорами, тому їх відносять до вищих спорових рослин. Якщо мох складається з стебла і листків, то його називають листостебловим мохом. Один з найвідоміших зелених листостеблових мохів — зозулін льон. На верхівках рослин у нього утворюються маленькі коробочки, в яких дозрівають спори. Якщо у моху немає листя, а тіло представлено сланню, то його називають печінковим мохом. У мохів немає провідної тканини, вони не можуть проводити воду і поживні речовини на велику відстань, тому вони малого зросту.
Конспект урока по биологии 8 класс по теме "Витамины" МОУ СОШ 1 р.п. Средняя АХтуба Назгаидзе Н.Ю.. Разработка конспекта урока по биологии 7 класс по теме: Ткани растений. Разработка конспекта урока по биологии 7 класс по теме:Ткани растений. Разработка конспекта урока по биологии 7 класс по теме: Общая характеристика грибов. Шляпочные грибы. Разработка конспекта урока по биологии 7 класс по теме: "Значение грибов в природе и жизни человека".Обобщение знаний. Конспект урока по биологии 7 класс на тему "Птицы". Класс Птицы. Общая характеристика класса.. Конспект урока по биологии 10 класс на тему Введение".
Головна » Статті » Конспекти уроків для середніх класів » Конспекти уроків із біології 6 клас (нова програма). Урок № 48 Мохи. Урок № 48. Мохи. Очікувані результати: учні називають середовища існування мохів, групи рослин, які розмножуються спорами, місце утворення спор у мохів; наводять приклади мохів; характеризують будову та розмноження мохів; порівнюють мохи й водорості; розпізнають мохи; характеризують значення мохів у природі. Обладнання та матеріали
Біологія 6 клас. Тема 4. РІЗНОМАНІТНІСТЬ РОСЛИН. §39. МОХИ. Ви дізнаєтеся про особливості і різноманітність будови мохів, про спосіб життя цих рослин, а також зрозумієте, у чому полягає своєрідність розмноження мохів. Звідки з'являються мохи? Чому мохи ростуть на північному боці стовбурів дерев? Чому на одних рослинах моху є коробочки, в на інших—немає? На Землі налічують близько 24 тис. видів мохів! І поширені вони повсюди. Мохи — це рослини, які не мають коренів та не здатні ефективно регулювати вміст води в тілі, тому багато їх видів мають здатність висихати і швидко відновлювати свою .
Пояснительная записка. Образовательная область – естественные дисциплины, предмет – биология, раздел: “Основные отделы царства растений”, тема – “Отдел моховидные”. 3 урок из 6. Тип урока: изучение нового материала. Планируемое количество часов 1. Учебник Биология 6класс И.Н. Понамарева 2011г., программа Пономаревой И.Н. Отбор материала произведен с учетом возрастных особенностей и психического развития учащихся. Цель: изучить особенности строения и размножения мхов. Задачи урока: Интерпретация строения мхов; Реконструкция жизненного цикла мхов; Формирование навыков исследовательской деятельно.
Мохи. Разработка урока для учителей ⇒ скачать. § 42. Мохи. Пригадайте, які рослини відносять до вищих. Які рослини належать до однодомних та дводомних? Що таке спора, статеве, нестатеве та вегетативне розмноження? Які органи є в рослин? До вищих рослин належать мохи, хвощі, плауни, папороті, голонасінні та покритонасінні. На Землі налічується близько 24 тис. видів мохів! І поширені вони всюди. Відмерлі рештки сфагнових мохів утворюють торф, який людина застосовує як добриво, паливо та сировину для хімічної промисловості. Поповніть свій біологічний словник: статеве покоління, нестатеве покоління, спорангій. Опорний конспект. Тема №4. Мохи. 450 млн. років тому⇒ "вихід" рослин на сушу.
✅ Методическая разработка урока для 6 класса по теме "Отдел Моховидные" по новым стандартам. План конспект "Отдел Моховидные. Общая характеристика и значение". Методическая разработка урока для 6 класса по теме "Отдел Моховидные" по новым стандартам. Просмотр содержимого документа. ПЛАН-КОНСПЕКТ УРОКА. Отдел Моховидные. Общая характеристика и значение. ФИО. учитель биологии Гаджиева Жанна Романовна. Место работы. МБОУ СОШ № 31 г. Владикавказ. класс. 6. Учебник. Биология 6 класс./ Под редакцией И.Н. Пономаревой М; Издательский центр «Вентана-Граф», 2015г. Цель урока.
Конспект урока Биология 6 класс. Тема урока: «Высшие споровые растения. Отдел Моховидные». Тип урока: обобщение и систематизация имеющихся знаний. Вид урока: урок-практикум. Цели урока: освоение знаний об Отделе Моховидные как представителях высших споровых растений, их строении, жизнедеятельности, происхождении и значении в жизни человека. Оборудование: учебник; рабочая тетрадь; живые и гербарные экземпляры сфагнума, кукушкина льна; торф; схемы строения и жизненных циклов мхов; компьютер; мультимедийная установка.
6 класс. «Мхи, или Бриофиты, или Моховидные». Ключевые слова конспекта: мхи, мохообразные, моховидные, бриофиты, жизненный цикл мхов, строение мха, разнообразие мхов, значение мохообразных. Мхи — это наиболее примитивные из групп наземных растений. Они мало приспособлены к жизни на суше, поэтому привязаны к влажным, затененным местам.
Мета: сформувати знання учнів про вищі спорові рослини на прикладі мохів; розглянути особливості будови і процесів життєдіяльності мохів, їхнє значення у природі та житті людини; розвивати логічне мислення, спостережливість, творчість, уміння порівнювати біологічні об’єкти та вказувати риси подібності й відмінності; здійснювати екологічне виховання. Автор: Невідомий. Класи: 6 клас. yrok48.doc - 60.77 KB. Предмети: Біологія. Нижче Ви можете скопіювати URL-адресу цієї сторінки: або посилання для вставки у веб-документи (на сторінки сайтів): або додати публікацію в соціальні сервіси
Усі уроки біології на сайті «Шкільне життя» Завантажити: Тема: Відділ Мохоподібні. Зелені мохи. Лабораторна робота № … . Зелені мохи. Лабораторна робота № 12. Будова й розмаїтість мохоподібних (біологія 7 клас). Шкільне життя Follow on Twitter Send an email 02.09.2015. 1 068. Мета уроку: ознайомити учнів з особливостями будови мохоподібних та процесами їх життєдіяльності. Обладнання й матеріали: таблиці й зображення мохів, гербарій мохів. Базові поняття й терміни уроку: Мохоподібні, ризоїди, спорогон, коробочка, ніжка, стопа, протонема, гаметофіт, спорофіт, листостеблова будова, бріологія. Усі уроки біології на сайті «Шкільне життя». Завантажити: Тема: Відділ Мохоподібні. Зелені мохи.
Давність відділу мохоподібних. Мохоподібні – це найдревніші вищі рослини, що з’явились близько 400 млн. років тому назад. Вони старші за динозаврів, їх різноманіття сформувалось до того, як сталося перше роз’єднання материків. Саме через це бріофлори мохів різних континентів мають набагато більше спільного, ніж флори судинних, особливо квіткових, рослин. Мохоподібні досить різноманітні, налічують приблизно 25 тисяч видів, розповсюджені у вологих місцях існування, але зустрічаються і в пустелях, і на неродючій поверхні голих скель. Загальні риси мохоподібних. У системі вищих рослин мохоподібні .
29 марта 2015Розробки уроків з біології 6 класу до теми "Різноманітність рослин" (5-12 уроки). Автор Pavlenko | 29 марта 2015 | Коментарів: 0 | Переглянуто 25512. 5.Покритонасінні (Квіткові). 6.Практична робота №3 «Порівняння будови мохів, папоротей та покритонасінних (квіткових) рослин». 7.Сільськогосподарські рослини. 8.Екологічні групи рослин (за відношенням до світла, води, температури).
Дата : Урок 33 Класс: 6. Тема: Мохообразные растения. Цели урока: Обеспечить работу учащихся по изучению и первичному з акреплению знаний о. местообитании, строении, размножении и значении мхов в жизни челове ка; Образовательные: • познакомить со средой обитания и распространения мхов. Развивающие: • научить учащихся постановки цели предстоящей работы и.
Урок 1. Біологія - наука про живу природу. Урок 2. Основні властивості живого. Урок 3. Різноманітність життя на Землі. Урок 4. Методи вивчення організмів. Застосування біологічних знань у діяльності людини. Урок 5. Клітина - одиниця будови організмів. Історія вивчення клітини. Урок 6. Метод світлової мікроскопії. Збільшувальні прилади та їх призначення. Урок 7. Виготовлення мікропрепаратів. Урок 46. Мохи. Урок 47. Плауни, хвощі, папороті. Урок 66. Екскурсія 2. Вивчення рослинних угруповань. Біологія. Колегам. 6 клас. Меню сайту. Головна сторінка.
За будовою тіла розрівняють мохи сланеві і листостеблові. Мохи не мають кореня, ризоїдами на нижній стороні багато з них прикріпляються і вбирають воду . Тіло сланевих мохів — це просто пластинка, вона складаються із майже однакових клітин (маршанція мінлива). Тіло листостеблових мохів є пагоном, має стебло і листки, різні клітини (мох зозулин льон). 2. Як відбувається статевий процес у мохів? Спори проростають і утворюють особини статевого покоління (вони здатні до фотосинтезу, дводомні рослини) із статевими органами: або чоловічі, або жіночі (щільно розташовані пагони зі стеблом) .
Дистанційне навчання Біологія. 6 клас. 28.05.2020р.(чт.) Меклеш Н.І. (автори: І.Ю.Костіков, С.О.Волгін, та ін.) Підсумковий урок. Повторення вивченого матеріалу Завдання: опрацювати ст. 249-250. Учитель Тяско Світлана Михайлівна, тел 0971182230 26.05.2020 Узагальнення. • Домашнє завдання. Написати коротенький конспект користуючись презентацією. Написати практичну роботу 5 на сторінці 247 (коротенько), замалювати по 2 види їстівних та отруйних грибів. Завдання виконати до 19.05.2020.
Коментарі
Дописати коментар